2011-10-11

NF Flowers #23


NF Flowers #23

Please note:
NF Flowers # on Tuesdays at 20.00
NF Macro # on Wednesdays at 20.00
NF Winged # on Thursdays at 20.00
Hej och välkomna till en ny omgång.
 Har du några blommor kvar? I så fall gör ditt inlägg och lägg in direktlänken i listan. Glöm inte länka tillbaka hit. Ha sedan kul och kolla vad dina vänner hittat på.

Hi and welcome to a new edition.
 Do you have any flowers left? Then post them at your blog and then enter your link in the list. Don´t forget to link back to this site. Have fun and check out the entries of your friends.
NF Photo 1110007
Några blåklockor trotsar hösten. - A few bluebells are still flowering.
- - - .

Labels: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,,

5 comments:

  1. Wonderful textures and the touch of blue of the flower is magical!

    ReplyDelete
  2. Vilken fin bild! Jag har sett massor med blommor som den du visar, små solrosor, prästkragar m.m men just idag (använder den bilder jag tar samma dag) så glömde jag ta just ute men min har stått ute hela sommaren då vi fick den och de säger att det är en uteblomma ... jag vet inte jag.
    Ha en trevlig kväll!

    ReplyDelete
  3. Blåklockorna har varit väldigt flitiga till att blomma i år och de lyser upp i gräset med de vissna löven. Ha de gott. Anita

    ReplyDelete
  4. Söt kontrast med blåklockor bland höstlöven!
    Ha en bra dag!
    /Pia

    ReplyDelete

Welcome to my world!