2010-12-08

NF Macro #13

Hej och välkomna till NF Macro #13.
Så är det dags igen. Det är bara för dig att posta en macro eller annan närbild och sedan lägga in direktlänken i listan. Glöm inte länka tillbaka hit. Ha sedan kul och kolla vad dina vänner hittat på. Dagens bild, Amaryllis Appleblossom.

Hi and welcome to NF Macro #13.
Time again for NF Macro. You only have to post a macro or any closeup at your blog and then enter your link in the list. Don´t forget to link back to this site. Have fun and check out the entries of your friends. Todays photo,  Amaryllis Appleblossom. - - - .

NF Photo 101208


Labels: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

9 comments:

  1. Ser ju nästan ut som kablar - eller är det jag som sitter för mycket vid datorn ;)

    http://fotochip.blogspot.com/2010/12/nf-macrokosta-signerad.html

    ReplyDelete
  2. Mycket raffigt. Håller med Birgitta om att pistillerna ser ut som kablar.

    ReplyDelete
  3. Håller också med föregående skrivare :)
    Det ser verkligen ut som kablar !

    ReplyDelete
  4. Då är det dags igen ;))
    Plockade några ogräsdetaljer... och nu ska jag titta till ER :)
    Tusen tack för Era fina ord om mina bilder.
    Ha det fint i det vita
    mvh Halina

    ReplyDelete
  5. Då har jag provat på macro för första gången medan bebisen sov lite middag... :)

    Insåg först efteråt att det kanske ska vara ett naturfoto, men en liten eldslåga är det ju inuti min värmeljushållare... Välkomna! :)

    Mia

    ReplyDelete
  6. Mia, det finns ingen gräns för vilket motiv du vill ha.

    ReplyDelete
  7. Åh, så bra! Då har jag lite större chans att komma upp med ett foto nästa vecka... :)

    ReplyDelete
  8. Stunning. The flower is just stunning.

    ReplyDelete
  9. I like these soft tones ! This picture is beautiful !

    ReplyDelete

Welcome to my world!